вторник, 3 юни 2014 г.

Момиче, което чете толкова много, че се превръща в книга

Искало ли ви се е да сте по-различни, да носите различен стил дрехи? Джори Филипс може да ви вдъхнови да го направите, макар и по странен начин.

Тя е само на 21, а вече е създала своя дизайнерска дреха. Актриса, модел и бивша циркова артистка, Джори е дизайнер на рокля, направена изцяло от страниците на книга. За пръв път я показва на фестивала "Readers and Writers" на остров Денмънд, Канада.

Самата тя казва: "Аз съм запален читател и ми харесва идеята за момиче, което чете толкова много, че се превръща в книга". Джори прави роклята в продължение на няколко месеца, докато гледа два сезона на "Как се запознах с майка ви?" . За проекта си тя използва две-трети от синонимен речник. Интересното е, че тя прави роклята, без да използва предварителна скица или модел. Използва само горещо лепило, което да слепва страниците заедно.

Роклята е вдъхновена от нейните осем години опит като цирков артист, където колкото по-екстравагантен е костюмът, толкова по-голямо впечатление прави. Може да изглежда нелепо, но е някакси класно.

След появата си на фестивала, тя е поканена да носи роклята и на местните художествени изложби.





Въпреки, че изглежда прекрасно, аз не бих пожертвала, която и да е книга. Всеки откъснат лист, като че ли откъсва част от мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар