понеделник, 15 септември 2014 г.

"Моето кафе" - Красимир Щаков

Ето и една мотивация за началото на работната седмица - "Моето кафе" в проза, подарък за блога ми от моя колега и приятел Красимир Щаков.

Красимир Щаков e автор на стихосбирката "Изгубеност", за която можете да намерите повече информация - ТУК

А сега се насладете на чаша ароматно кафе със следващото произведение. Усмихнат и ползотворен ден ви желая! :)


Моето кафе

                Кафето с аромат ме събужда за ежедневните предизвикателства всяка сутрин. И не само мен. Някои го предпочитат чисто, други – с мляко и захар. Е, аз го пия с малко обезмаслено мляко и с лъжичка натурален пчелен мед – несравнимо. Моето сутрешно кафе!
                А след това очите ми се отварят за пъстрите цветове на деня: по улиците; в автобуса или метрото; дори в асансьора... Пия го и следобед – в прохладата на някое уютно кафене с дворче или у дома. А защо не и в пауза на работа?
                Веднъж го срещнах с книгата. Допаднаха си. Много. И сега са почти неразделни. В едната ръка държа четивото, а в другата – чашата с живителна течност. Едното помага за пълноценно усвояване на другото. И се допълват – нестравнимо.
                Обичам книжните корици, съчетаващи идеен дизайн с феерия на печатарски материали и цветове. Обичам и апликациите върху пяната на гигантско капучино, на което само аз ще се посветя в следващите час и нещо...
                Моето кафе си има и другари: любимата чаша, пленителната гледка, обаятелната атмосфера на кафенето-фаворит, моите приятели, любимата отбелезалка за поредното интересно четиво.
                „Колкото повече, толкова повече.“, казва Мечо Пух и дори не подозира колко истина има в думите му.
Красимир Щаков




Няма коментари:

Публикуване на коментар