понеделник, 4 август 2014 г.

"Алея на книгата" Варна 2014 - 1-10.08

И ето един малко отпускарски пост. Като дете на морската ни столица, се прибрах малко на домашно парти: на плаж, на диня, на фрапе и мента :)

Периодът, в който съм отпуска, съвпада с едно вълнуващо събитие във Варна или по-точно "Алея на книгата" Варна 2014. Събитието се провежда от 1 до 10 август, като организатори са "Асосицация на българската книга" и Община Варна. Над 80 участника - писатели, издадтели, преводачи, актьори пристигат във Варна. Центърът отново се е превърнал в своеобразен приказен книжен квартал с 15 къщички, пълни с книги и литературен кът, където вечерите популярни български писатели представят книгите си. За съжаление досега не съм била вечер в литературния кът, но много бих искала да го посетя, докато съм още в родния си град. 

Резултатът от разглеждането на книгите:

Аз: Георги Господинов - "Физика на тъгата" и от близката книжарница Халед Хосейни - "Ловецът на хвърчила", като продавачката ме убеди да си купя допълнителни носни кърпички, защото книгата е много тежка. Днес приключих "А планините ехтяха" и останах изключително очарована от сюжета и стила на писане на автора. 

Кати (бивша съученичка и много добра приятелка): Георги Господинов - "Невидимите кризи". Продавачката, която се оказа наша позната я препоръча силно, дори каза, че лично на нея тази книга много повече ѝ харесва от "Физика на тъгата". Така че това ще е следващата книга, която ще си купя. От близката книжарница Халед Хосейни - "Ловецът на хвърчила" и "Хиляди сияйни слънца"

Наско (бивш съученик и мой много добър приятел): Той целенасочено търсеше Умберто Еко и откри "Махалото на Фуко". 

Варна е толкова красива, когато е цялата в книги! 

Ето и малко снимки от събитието:







Най-накрая и аз да я започна :)


2 коментара:

  1. Оооо, да кажеш как е, зарекла съм да си я купя, веднъж когато намалее броят на непрочетените книги вкъщи :)

    ОтговорИзтриване